Who I Am?

Temat: BIK i gdzie jeszcze
mialem kiedys kredyt przeterminowany, ktory splacilem. moje dane byly w biku, wiec juz zalatwiam ich sprostowanie. bede sie kiedys staral o kredyt i chcialbym zapytac: czy jeszcze gdzies moga byc moje dane jako niesolidnego klienta oprocz biku? czy jesli cos jest w innych rejestrach, np. na smolnej to znajde to automatycznie w biku? prosze o sugestie, bo nie chcialbym sie zdziwic jak zloze wniosek o kredyt a jakis bank powie ze gdzies figuruje jescze:(     Nie powinny być już nigdzie indziej (przynajmniej moje nie były) Chyba, ze kredyt brałeś jako firma, to mogli firme wpisać do KRD.
Źródło: topranking.pl/1228/bik,i,gdzie,jeszcze.php



Temat: BIK i gdzie jeszcze
biku? czy jesli cos jest w innych rejestrach, np. na smolnej to znajde to automatycznie w biku? prosze o sugestie, bo nie chcialbym sie zdziwic jak zloze wniosek o kredyt a jakis bank powie ze gdzies figuruje jescze:(     Nie powinny być już nigdzie indziej (przynajmniej moje nie były) Chyba, ze kredyt brałeś jako firma, to mogli firme wpisać do KRD....
Źródło: topranking.pl/1228/bik,i,gdzie,jeszcze.php


Temat: skad bank wie o KK?
na pewno nie ma w BIKu? przeciez to kredyt.... Szanowni grupowicze, mozecie mi wytlumaczyc jedna rzecz, skad bank wie, ze mam karte kredytowa mimo, ze takiej informacji nie ma w BIK ani w KRD? Czy bank ma jeszcze jakis rejestr (jaki) w ktorym moze to sprawdzic?
Źródło: topranking.pl/1228/skad,bank,wie,o,kk.php


Temat: I dla odmiany - baza solidnych platnikow :)
Dnia Sat, 5 Feb 2005 12:46:35 +0100, Robert naskrobał(a): Sebol" <"lobo_(usun_to) (news:cu10la$c52$1@news.onet.pl) Napisał(a): | zważywszy na 'popularność' bliżniaczego KRD nie wróze świetlanej | przyszłości. Może wróżysz z fusów? Pomyśl, że w ... Nie sądzisz że zadziała? KRD istnieje od ponad 2 lat i efekt dla solidnych klientów zerowy - dlaczego? ponieważ nikomu nie chce się wpisywać tam danych pozytywnych za swoje pieniądze. Banki w ogóle olewają KRD bo mają swój BIK znacznie bardziej wiarygodny a z którego korzystają wtedy kiedy im się chce. A o wpisach do BIK lepiej nie mówić bo ze znanych mi banków tylko PKO BP dokonuje wpisów pozytywnych, wpisy negatywne dokonują ze sporym opóżnieniem a zdarzenia określone w BIK (kredyty,kk itp)  wpisują często ze sporymi błędami (sam sprawdzałem)  . Generalnie jak...
Źródło: topranking.pl/1229/i,dla,odmiany,baza,solidnych,platnikow.php


Temat: I dla odmiany - baza solidnych platnikow :)
kiedy to osoby ubiegające się o kredyt uzyskały odmowę bo są w BIK-u z powodu fikcyjnej zaległości. Co oczywiście nie zmienia faktu że BIK i tak jest najbardziej rzetelnym rejestrem i przed wszystkim aktualizowanym rejestrem bo prowadzonym tylko przez banki. Natomiast cały wątek dotyczy kolejnego rejestru ala KRD ale z nastawieniem na dobrych klientów kiedy to w samym BIK i KRD też...
Źródło: topranking.pl/1229/i,dla,odmiany,baza,solidnych,platnikow.php


Temat: Oszukiwać scoring ?
w BIKu też nie ... Pytanie o limity i kredyty ... przyznam się, to wyjdzie ew, że nie mam zdolności ... Nie przyznam się - może wyjść w praniu zwłaszcza, że ... pod kątem scoringu ? Tak naprawdę zależy mi na przerzuceniu kredytów 2 z jednego banku , do drugiego i zamianienie tego (odnawialnych) na najnormalniejszy kredyt ratalny ... WIęc w następnym wniosku...
Źródło: topranking.pl/1230/oszukiwac,scoring.php


Temat: BIG KRD - kredyt hipoteczny
Witam, czy wie ktos, czy i (jesli tak) w jakiej sytuacji banki sprawdzaja potencjalnego kredytobiorce w KRD BIG - i nie mam tu na mysli BIK i MIG-BR - w przypadku kredytu hipotecznego. I jesli w tych dwoch ostatnich bede czysty, to czy (potencjalny) wpis do KRD bedzie czynnikiem dyskfalifikujacym? Pozdrawiam, ctx
Źródło: topranking.pl/1232/big,krd,kredyt,hipoteczny.php


Temat: BIK, KRD i inne rejestry
korzystaja Banki przy ocenie zdolnosci kredytowej. Prosze dajcie znać gdzie poza BIK i KRD powinienem wyslac wniosek. I jesli mozna to adresy www skad mozna pobrac wniosek i adres. Bede wdzieczny....
Źródło: topranking.pl/1232/bik,krd,i,inne,rejestry.php


Temat: kredyt hipoteczny
Dnia  Sat, 11 Nov 2006 21:48:06 +0100, osoba podpisana: Faraonka <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl napisała: [...] czy wniosek jest juz rejestrowany w KRD czy jakos tak? bo w jednym banku powiedziano mi ze nie moge skladac wnioskow do kilku bankow, bo zostanie slad i potem inny bank moze nie udzielic mi kredytu, jak to naprawde jest? Owszem zostanie ślad w BIK, ale zwykle wystarczy wspomnieć, że starasz się o kredyt gdzieś indziej. Moze też być potrzebne (może, bo ja nie musiałem) przy podpisywaniu umowy kredytowej, że rezygnujesz z pozostałych kredytów. Generalnie: staranie sie o kredyt w...
Źródło: topranking.pl/1232/98,kredyt,hipoteczny.php


Temat: kredyt hipoteczny
On 2006-11-12 16:20, Kamil Jońca wrote: Dnia  Sat, 11 Nov 2006 21:48:06 +0100, osoba podpisana: Faraonka <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl napisała: [...] | czy wniosek jest juz rejestrowany w KRD czy jakos tak? bo w jednym banku | powiedziano mi ze nie moge skladac wnioskow do kilku bankow, bo zostanie | slad i potem inny bank moze nie udzielic mi kredytu, jak to naprawde jest? Owszem zostanie ślad w BIK, ale zwykle wystarczy wspomnieć, że starasz się o kredyt gdzieś indziej. Moze też być potrzebne (może, bo ja nie musiałem) przy podpisywaniu umowy kredytowej, że rezygnujesz z pozostałych kredytów. BIK zbiera informacje o wnioskach kredytowych? Generalnie: staranie sie o kredyt w kilku bankach nie jest niczym zdrożnym, a może uratować d..ę, gdy ten wymarzony Ci odmówi, albo...
Źródło: topranking.pl/1232/98,kredyt,hipoteczny.php


Temat: Niecne praktyki BZ WBK
MarekZ <marekz_to@teznie.irc.plnapisał(a): | Wiem za 15 zł nie wpisują do BIK/KRD niestety. Do BIK mogą wpisać. Ja tu widzę jednak inny problem. Wykazanie, że odmowa udzielenia kredytu była skutkiem akurat tego...
Źródło: topranking.pl/1234/niecne,praktyki,bz,wbk.php


Temat: Ten kredyt łatwo wziąść.
Kinga 'Słowotok' wrote: To po pierwsze, a po drugie, pomijając wszystko, tam wcale nie jest łatwo wziąć kredyt. A nie daj boze jestes mikro-przedsiebioraca, patrz freelancerem z wlasna DG ;) Tak się składa, że figuruję w BIK-u, za czasów dawnych miałam poślizg ze spłatą rat, raty spłaciłam, ale wpisano mnie w 2000 r. do BIKu (wpis jest na 7 lat) Amen. Z drugiej zaś strony, będąc w tym BIKu, dostałam kredyt samochodowy, mieszkaniowy, gotówkowy i to nie jeden, na mebelki itp itd. A co jest z KRD? Niby rejest dluznikow, a nie tych co zalegli i splacili. Ktos na to patrzy przy udzielaniu kredytow. Znam opowiesc* o gosciu, co utopil jedna spolke z o.o. (wlasna) i zadluzyl si epo uszy, komornik i te sprawy, wpis do KRD - w drugim banku dostal kredyt wlasciwie od reki... Śmieszne tez jest to, że bank, który mi od ręki niemalże udzielił kredytu samochodowego, nie chciał mi dac hipotecznego, za to parę miesięcy poźniej po tejże odmowie przysłał mi ofertę kredytu gotówkowego. ...doskonalimy przeplyw informacji w banku w celu podniesienia jakosci swiadczonych ósłóg ... ;) *) ale to tylko opowisc,...
Źródło: topranking.pl/1742/ten,kredyt,latwo,wziasc.php


Temat: Ten kredyt łatwo wziąść.
A co jest z KRD? Niby rejest dluznikow, a nie tych co zalegli i splacili. Ktos na to patrzy przy udzielaniu kredytow. Znam opowiesc* o gosciu, co utopil jedna spolke z o.o. (wlasna) i zadluzyl si epo uszy, komornik i te sprawy, wpis do KRD - w drugim banku dostal kredyt wlasciwie od reki... Do tego nie jest potrzebna zdolnosc kredytowa, tylko znajomy dyrektor oddzialu banku. dowolnego w zasadzie. Ale właśnie w tym sęk, że nawet znajomy dyrektor oddziału banku nie pomoże, jeśli bank ma odgórną zasadę, że nie_daje ludziom wpisanym do KRD i do BIK-u, pod groźbą wylania z pracy udzielającemu kredyt...
Źródło: topranking.pl/1742/ten,kredyt,latwo,wziasc.php


Temat: Drobne kredyty gniotą Polaków
... bankach i spokojnie możesz dostać to czego chcesz. Ale rzeczywiście jak jeszcze jakiś czas temu rzadko kto był w bazach BIK i KRD niespłaconych kredytów to teraz rzadko kto będzie czysty....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,904,92133228,92133228,Drobne_kredyty_gniota_Polakow.html


Temat: Rodzina na swoim - komentarzyk
dewelopera i bank w którym bierzesz kredyt, i bgk który pomaga w spłacaniu odsetek owszem, pomysł lekko prl-owski, ale dla mnie i męża, mimo pracy od 4 lat na stałe nie stać na inny kredyt (raty by nas dobiły). a nie sztuka wziąć kredyt, tylko go spłacać. no cóż, trzeba było skończyć budowlankę albo górnictwo, a nie studia wyższe... a to polska...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,186,93517454,93517454,Rodzina_na_swoim_komentarzyk.html


Temat: W PKO też KK z limitem 3000 bez zaświdczeń
Gość portalu: kazek napisał(a): > swistak zastanow się nad punktem C potem pisz o bik-u wynika z tego ze ty > jesteś dużo razy w KRD i dali ci taaaaką karte ub ma rację z tobą coś nie tak. W BIKu jestem czysty, tzn. mam kredyt i go spłacam bez opóźnień A KRD to jest rejestr dłużników którzy nie regulują zoobowiązań np. za telefon, gaz, czy inne usługi. Czyli wynika z tego ze PKOBP w Krajowym Rejestrze DŁugów nie sprawdza BIK a KRD BIG to dwie zupełnie inne instytucje
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,383,52844141,52844141,W_PKO_tez_KK_z_limitem_3000_bez_zaswidczen.html


Temat: pożyczka bez sprawdzania BIKu i KRD
pożyczka bez sprawdzania BIKu i KRD Kochani, może wiecie gdzie można otrzymać taka pożyczkę, wszystkie banki mi już odmówiły, bo kiedys miałam "poślizgi" w spłacaniu.Teraz już mam wszystko uregulowane ale nigdzie nie mogę dostać kredytu.Proszę o pomoc potrzebuje ok.6000zł, pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,383,72881375,72881375,pozyczka_bez_sprawdzania_BIKu_i_KRD.html


Temat: Czy bank ,,wie" wszystko?
nie zgodze sie z przedmowca , ktory napisal iz KRD jest wazniejsza instytucja od BIK dla banku podczas podejmowania decyzji o przyznanie kredytu, KRD nie jest instytucja , ktora poiada szzczegoly zaciagania pozyczki , jak i przebiegu jej splaty , malo to bank nawet nie pyta KRD bo wszystko co ma zobaczyc zobaczy w BIKu, jesli pozyczkobiorca nie splacil pozyczki i bank wypowiedzial mu umowe z natychmiastowa splata kredytu to ta informacja jes juz w BIKu i dopiero potem trafia z banku do KRD jesli pozyczkobiorca nie splaci natychmiast kredytu , tak wiec bledem jest pisanie iz KRD jest wazniejsze dla banku od BIKU, BIK jest jedyna insytytucja dla banku przy podejmowaniu decyzji, jesli splacales pozyczki powyzej 60 dnia do KRD nawet nie zaglada...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,383,87933951,87933951,Czy_bank_wie_wszystko_.html


Temat: [...]
... w formix-finance.Jak jest hipoteka pod zastaw to każdy bank udzieli kredytu,nawet z przechlapanym BIK,KRD i komornikiem na karku.Nawet nie trzeba nic wpłacać.To jak to jest,żeby dostać od nich pożyczkę trzeba najpierw...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,383,59426442,59426442,Polska_Finansowa_Kredytowa_pozyczki_gotowkowe.html


Temat: [...]
... bank udzieli kredytu,nawet z przechlapanym BIK,KRD i kornikiem na karku" - to jeszcze trzeba mieć dochody!! Albo nastepne głupoty: "Pwenie umowa jest sformuowana jako pożyczka na cele budowlane,bo zgodnie z obowiązującym...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,383,59426442,59426442,Polska_Finansowa_Kredytowa_pozyczki_gotowkowe.html


Temat: Kataloński bank La Caixa wchodzi do Polski
... - ciekawe jakie rachunki ? karty kredytowe ? kredyty ZAPROPONUJA Jak zaproponuje kredyty z BIK,KRD i komorą na karku,to napewno wszystkie banki w kraju nad Wisłą pójdą z torbami po wyścigach...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,383,62949949,62949949,Katalonski_bank_La_Caixa_wchodzi_do_Polski.html


Temat: do Anioła Stróża
Szczerze powiedziawszy skoro bank w którym zadłużyłaś się przed 2000 rokiem do dziś nie umieścił Ciebie w bazie BIK-u, to myślę iż możesz spać spokojnie. Ale istnieje jeszcze KRD czyli Krajowy ... BIK-u, to kredyt powinnaś otrzymać z pocałowaniem ręki. Oto link do KRD: www.krd.pl Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,726,49955593,49955593,do_Aniola_Stroza.html


Temat: Fundacja pomocy zadłużonym .
... - czyszczenie rejestrów BIK, ZBP, KRD - pomoc w uzyskaniu kredytu konsolidacyjnego i refinansowego KONTAKT Tel/fax – 022 490 92 16 Tel - 787 750 619, 728 609 699 e-mail: biuro@serwis-hipoteczny.pl...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,726,100897653,100897653,Fundacja_pomocy_zadluzonym_.html


Temat: Potrzebuje adres do Rejestru Bankowego !!!!
... banku kredytu Gotówkowego. Sprawdziłem swoje dane w BIK, KRD i nigdzie nie ma sladu po mojej osobie. Banki wpisały mnie na swoja liste i zniej chciał bym sie wyczyscić. Dlatego z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,726,44561405,44561405,Potrzebuje_adres_do_Rejestru_Bankowego_.html


Temat: mam dlugi gospodarcze kilkanascie - czy ktos może
... tylko jego dlug. Czy jest w PL instytucja , która może skupic wszystkie moje długi , abym mógł dogadywac sie i spłacac tylko "jeden kredyt". Zarazem jestem w bik krd itd...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,726,79070657,79070657,mam_dlugi_gospodarcze_kilkanascie_czy_ktos_moze.html


Temat: Czy SMS kredyt ma prawo opublikować moje dane?
Na pewno dodają do BIKu (Biuro Informacji Kredytowej, Infomonitor) i KRD (Krajowego Rejestru Długów) bo sam tego doświadczyłem, koszmarna sprawa. Większość firm przed sprzedażą ratalną lub podpisaniem umowy zaczyna sprawdzać takie ... jakiś absurd. Myślałem że to odosobniony przypadek i chciałem w MediaMarkt wziąć telewizor na Kredyt 0% tylko na dowód nic z tego również mi odmówili. Całe szczęście spłaciłem już wszystko z odsetkami dodatkowymi opłatami itd. ale w BIK jeszcze figuruję przez miesiąc. JUż nie mogę się doczekać aż się to skończy i zacznę być normalnie postrzegany a nie jako złodziej
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,726,80218902,80218902,Czy_SMS_kredyt_ma_prawo_opublikowac_moje_dane_.html


Temat: do majkela lub anioła
do majkela lub anioła majkel i anioł gdzies na forum był adres do KRD i chyba BIK-U nie mogę znaleśc podajcie prosze was,chodzi o bezpłatne informacje o zadłuzeniu i nie tylko-o dane wszystkich kredytów.Czy mozna do nich napisać i czy wogóle przyslą,jeżeli załatwia się to przez pocztę.Bardzo Was proszę muszę coś sprawdzic.pozdrawiam.Barbara
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,726,56285809,56285809,do_majkela_lub_aniola.html


Temat: firma windykacyjna- pytanie
Gość portalu: kasia napisał(a): > mam pytanie- jak mam umowe z firma windykacyjna ze splacam w ratach zadluzenie > to jestem w biku albo w krd? BiK dotyczy banków więc jak zadłużenie jest np. z tytułu kredytu to w BiK jesteś bo trafia tam każda informacja o tym jak spłacasz kredyt. Do KRD trafia się za niepłacenie innych zobowiązań tylko że KRD to raczej taka szara strefa więc nie wiem kto się tym przejmuje :D W każdym bądź razie jak masz dług to wierzyciel może cię wpisać do KRD a wpis jest kasowany...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,726,75132449,75132449,firma_windykacyjna_pytanie.html


Temat: szansa na kredyt
szansa na kredyt Chcielibyśmy z mężem wziąść kredyt hipoteczny na zakup mieszkania. Miałam kiedyś zaległości z prowadzonej działalności wobec zus-u i innej firmy które już zostały w całości spłacone. Moje pytanie ... w takich instytucjach jak BIK czy KRD i gdzie jeszcze jesteśmy sprawdzani??? Bardzo proszę o pilną odpowiedź kogoś kto się orientuje na rzeczy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49,75763872,75763872,szansa_na_kredyt.html


Temat: kredyt konsolidacyjny -niemozliwy-dlaczego?!
może i tak....to miała być sytuacja /konsolidacja/ gdzie sie łączy dwa kredyty - mieszkaniowy /właśnie zaciągany / na 158tys + kredyt konsumpcyjny który jest spłacany od września 2005 na 24tys...gdyby je ... sie wszystko w 1 racie która w sumie wynosiłaby ok 800zł /moze troche ponad/ w zalezności od banku. to wszystko wyliczali doradcy.A jesli chodzi o bazy to BIK i KRD sprawdziliśmy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,624,38995004,38995004,kredyt_konsolidacyjny_niemozliwy_dlaczego_.html


Temat: BaNK Pocztowy - bardzo proszę o pomoc!!
BaNK Pocztowy - bardzo proszę o pomoc!! Witam, Chcę złożyć w Banku Pocztowym wniosek o kredyt Rodzina na Swoim. Chciałabym się dowiedzieć, czy jeśli w BIK-u mam wszystko ok, czyli mam raty, ale wszystko spłacane terminowo, to czy istnieje ryzyko, że w Banku Pocztowym sprawdzą mnie też w KRD? Czy może stwierdzą, że skoro zadłużenia spłacam regularnie to nie ma takiej potrzeby?...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,624,93450926,93450926,BaNK_Pocztowy_bardzo_prosze_o_pomoc_.html


Temat: Pozyczka hipoteczna
Pozyczka hipoteczna Witam prowadze dzialalnosc gospodarcza 1 rok na zasadach ogolnych. dochod netto 3500 -w tym juz odliczam kredyt gotowkowy odsetki wiec bez tego bylo by o 500 pln wiecej. Posiadam wraz z matka (ranta tylko 600 wiec nie wiem czy wogole ja wlanczac do kredytu)dom o wartosci 650-700 000 w bydgoszczy (duze miasto wiec niektore banki nie wymagaja juz operatu szacunkowego) ... sobie to odliczyc) Oczywiscie nie ejstem w Bik-u anie KRD i innych wynalazkach (sprawdzilem na wszelki wypadek) opoznien w splacie kredytu rowniez nie mam.Dokumenty wszystkie juz mam skompletowane - procz wypisu ... w biku i maja odpowiedni dochod. pozdrawiam tel 6 5 8 3 1 8 6 email firma@komputer24h.cba.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,624,87561566,87561566,Pozyczka_hipoteczna.html


Temat: Problem z bankiem-no aż się uryczałam
to raczej nie chodzi o KRD, a o BIK - Biuro Informacji Kredytowej - banki umieszczają tam swoich dłużników. "dostać się" tam można już za niewielkie kwoty. znam przypadek, że ktoś znalazł się tam, gdy nie używając swojego konta, nie zamknął go a tam narastały co miesiąć opłaty za prowadzenie tegoż konta. to była niewielka kwota. odmowa kredytu w innym banku była natychmiastowa. nie wiem czy możńa się jakoś dowiedzieć bezpośrednio w BIK czy jest się ich "klientem". raczej nie. trzeba pytać w banku, który kredytu nie udzielił, z jakiego powodu to zrobił. powinni powiedzieć, jeśli to chodzi o BIK.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,90953287,90953287,Problem_z_bankiem_no_az_sie_uryczalam.html


Temat: Problem z bankiem-no aż się uryczałam
Na odmowe wpływ maja rozne powody- status w BIK, w BRKN, brak zdolnosci kredytowej czy po prostu scoring.Jezeli nie uzyskalas kredytu w Lucasie to marnie widze szanse.Co do umowy- az sie ... jakimś cudem jestem w KRD...Miałam kiedyś w > PKO konto studenckie Z powodu problemow z kontem mozna wyladowac na liscie BRKN, co zamyka droge do kredytu. > I nie wiem czy to ma jakiś związek z odmowami w innych bankach? W > Cetelemie mam np. rower na raty, jakoś mi przyznali A czy ty aby na pewno regularnie splacasz ten kredyt?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,90953287,90953287,Problem_z_bankiem_no_az_sie_uryczalam.html